preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marina Držića Dubrovnik

Login
Broj posjeta
Ispis statistike od 5. 10. 2022.

Ukupno: 104292
Ovaj mjesec: 4425
Ovaj tjedan: 876
Danas: 20

 

 

   

               dum Marin

   

 

Kalendar rada

                          
         RAZREDNA NASTAVA
 
1. sat:     8:00 - 8:45
2. sat:     8:50 - 9:35
        ODMOR         
3. sat: 10:00 - 10:45
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
 

                 

         PREDMETNA NASTAVA

 
1. sat:   8:00 -   8:45 
2. sat:   8:50 -  9:35
3. sat:   9:40 - 10:25 
        ODMOR           
4. sat: 10:45 - 11:30 
5. sat: 11:35 - 12:20 
6. sat: 12:25 - 13:10
7. sat: 13:15 - 14:00 

 

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PseudoDabar
Autor: Administrator , 14. 4. 2020.

Drage učenice i učenici,

pozivamo vas da uđete u virtualnu učionicu PseudoDabar koja je otvorena za učenike svih razreda osnovne i srednje škole te otkrijete svijet računalnog razmišljanja

Dabar (Bebras) je međunarodna inicijativa koja promiče informatiku i računalno razmišljanje kroz online izazove koji se sastoje od niza zanimljivih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja.


Razvijanje računalnoga razmišljanja njeguje pristup rješavanju problema kojim se razvijaju vještine logičkoga zaključivanja, modeliranja i apstrahiranja. Računalno razmišljanje univerzalna je vještina koja potiče preciznost i sustavnost, a može se primijeniti u različitim područjima i u svakodnevnome životu. Apstrakcija kao temeljni koncept računalnoga razmišljanja potiče uporabu metakognitivnih vještina te omogućuje rad na složenim problemima razdvajajući ih u više jednostavnih problema.

Zadaci su organizirani u pet kategorija, prema uzrastu učenika:

  • MikroDabar za učenike 1. i 2. razreda OŠ,
  • MiliDabar za učenike 3. i 4. razreda OŠ,
  • KiloDabar za učenike 5. i 6 razreda OŠ,
  • MegaDabar za učenike 7. i 8. razreda i
  • GigaDabar za učenike svih razreda srednje škole.

Uz spomenutih 5 kategorija dostupne su još dvije sa zadacima koje smo pripremali kad je Dabar tek stizao u Hrvatsku.

U virtualnoj učionici možete samostalno pokrenuti rješavanje testa. Svaki se test sastoji od 12 pitanja, od kojih se svaki boduje jednim bodom. Negativnih bodova nema.  Tih 12 pitanja na slučajan se način odabiru iz velikog skupa od 450 zadataka, tako da ćete pri svakom rješavanju imati novi test.
Testovima možete pristupiti neograničeni broj puta, ali imate samo 40 minuta za rješavanje jednog testa.

Budite i vi dio Dabrosvijeta i osvojite svoje prve digitalne značke u PseudoDabru  😊

Stranice međunarodnog natjecanja su http://bebras.org, a hrvatsko sjedište je na portalu ucitelji.hr. Prošle godine je na natjecanju Dabra sudjelovalo oko 25 000 učenika, vrijeme je da se i vi okušate u Dabarskom izazovu.

Da biste vidjeli kako se uključiti u virtualnu učionicu, kliknite na sljedeću poveznicu: Upute za upis u virtualnu učionicu.

Preuzeto s: https://skolazazivot.hr/pseudodabar-poziv-na-ukljucenje-u-virtualnu-ucionicu/





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Učiti kako učiti

Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu za Ministarstvo znanosti i obrazovanja izradio je seriju edukativnih video materijala o učenju. Cilj je poticanje kompetencije učiti kako učiti kod učenika osnovnih i srednjih škola.

Teme koje se obrađuju u video materijalima su:

– Kako najbolje organizirati vrijeme učenja?
– Kako uspostaviti kvalitetno fizičko i online okružje učenja?
– Kako se motivirati za učenje?
– Kako upravljati emocijama pri učenju?
– Koje pristupe (strategije i tehnike) učenju koristiti?

Video materijali objavljeni su na Youtube kanalu Instituta

 

Kako bolje, brže i lakše učiti? - za učenike 1.- 4. razreda

 

Kako bolje, brže i lakše učiti? - za učenike 5.- 8. razreda

 

Vrijeme za učenje za učenike 1. - 4. razreda

 

Vrijeme za učenje za učenike 5. - 8. razreda

 

Organizacija prostora za učenje za učenike 1. - 4. razreda

 

Organizacija prostora za učenje za učenike 5. - 8. razreda

 

Postavljanje ciljeva za učenike 1. - 4. razreda

 

Postavljanje ciljeva za učenike 5. - 8. razreda

 

O osjećajima i učenju za učenike 1. - 4. razreda

 

O osjećajima i učenju za učenike 5. - 8. razreda

 

Kako se potaknuti na učenje - za učenike 1. - 4. razreda

 

Kako se potaknuti na učenje - za učenike 5. - 8. razreda

 

Strategije pamćenja - za učenike 1. - 4. razreda

 

Strategije pamćenja - za učenike 5. - 8. razreda

 

Strategije aktivnoga čitanja - za učenike 1. - 4. razreda

 

Strategije aktivnoga čitanja - za učenike 5. - 8. razreda

 

Strategije aktivnog čitanja 2. dio - za učenike 1 - 4. r.

 

Strategije aktivnog čitanja 2. dio - za učenike 5 - 8. r.

 

Strategije pisanja - za učenike 1. - 4. r.

 

Strategije pisanja - za učenike 5. - 8. r.

 

Ja i učenje - Kako biti bolji? - Za učenike 1. - 4. r.

 

Ja i učenje - Kako biti bolji? - Za učenike 5. - 8. r.

 

preskoči na navigaciju