PLANET ZOE - SLIKOVNICA KORONAVIRUS
STRUČNA PODRŠKA CENTRA ZA REHABILITACIJU ERF-a
KAKO BITI PODRŠKA SVOME DJETETU?
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
.............................................................................................
Microsoft Teams - upute za učenike
PREDMETNA NASTAVA
Pametna guja je web aplikacija čiji je cilj učenicima pomoći u učenju i vježbanju osnovnih računskih operacija - zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja.
Korisnik u aplikaciji upisuje rezultat računske operacije na osnovu odabranih brojeva. U slučaju upisanog netočnog rezultata, korisnik ponovo može upisati rezultat, ali ovaj put aplikacija nudi pomoć raspisujući zadatak u proširenom obliku.
Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu za Ministarstvo znanosti i obrazovanja izradio je seriju edukativnih video materijala o učenju. Cilj je poticanje kompetencije učiti kako učiti kod učenika osnovnih i srednjih škola.
Teme koje se obrađuju u video materijalima su:
– Kako najbolje organizirati vrijeme učenja?
– Kako uspostaviti kvalitetno fizičko i online okružje učenja?
– Kako se motivirati za učenje?
– Kako upravljati emocijama pri učenju?
– Koje pristupe (strategije i tehnike) učenju koristiti?
Video materijali objavljeni su na Youtube kanalu Instituta.
Kako bolje, brže i lakše učiti? - za učenike 1.- 4. razreda
Kako bolje, brže i lakše učiti? - za učenike 5.- 8. razreda
Stručni tim Odgojnog savjetovališta pri Edukacijsko regabilitacijskog fakulteta nastavio je s oblikovanjem materijala za naše učenike, ponajviše za učenike viših razreda osnovne škole, te su objedinjeni u tzv. "ŠALABAHTERE za NASTAVU na DALJINU".
"Šalabahteri" obuhvaćaju sadržaj vezano uz pravila komunikacije putem e-maila, preferirane stilove učenja, metodu učinkovitog učenja, aktivno čitanje i načine vođenja bilješki, pamćenje i tehnike lakšeg zapamćivanja te organizaciju pisanja eseja ili seminara.
Također, učenici imaju i priliku unaprijediti i ojačati svoje vještine učenja i samoregulacije. Pripremljeni sadržaji koreliraju i s domenama međupredmetne teme "Učiti kako učiti".
Da biste vidjeli šalabahtere, kliknite na OPŠIRNIJE - priloženi dokumenti.
Drage učenice i učenici,
pozivamo vas da uđete u virtualnu učionicu PseudoDabar koja je otvorena za učenike svih razreda osnovne i srednje škole te otkrijete svijet računalnog razmišljanja
Dabar (Bebras) je međunarodna inicijativa koja promiče informatiku i računalno razmišljanje kroz online izazove koji se sastoje od niza zanimljivih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja.
Odgojno savjetovalište Centra za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pripremilo je „Kutiju školskih alata“ koja obuhvaća teme vezane uz postavljanje ciljeva i održavanje motivacije za učenje, upravljanje vremenom, izradu plana učenja i povećanje koncentracije tijekom rada.
Sadržaji su međusobno povezani i/ili se dijelom preklapaju, ali čine jednu cjelinu te učenici mogu izabrati za sebe ono što im je u trenutnim okolnostima nastave na daljinu potrebno ili što smatraju korisnim. Također, imaju i priliku unaprijediti i ojačati svoje vještine učenja i samoregulacije.
„Kutija školskih alata" obuhvaća sljedeće materijale:
Da biste preuzeli priložene materijale, kliknite na opširnije.
Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu za Ministarstvo znanosti i obrazovanja izradio je seriju edukativnih video materijala o učenju. Cilj je poticanje kompetencije učiti kako učiti kod učenika osnovnih i srednjih škola.
Teme koje se obrađuju u video materijalima su:
– Kako najbolje organizirati vrijeme učenja?
– Kako uspostaviti kvalitetno fizičko i online okružje učenja?
– Kako se motivirati za učenje?
– Kako upravljati emocijama pri učenju?
– Koje pristupe (strategije i tehnike) učenju koristiti?
Video materijali objavljeni su na Youtube kanalu Instituta.
Kako bolje, brže i lakše učiti? - za učenike 1.- 4. razreda
Kako bolje, brže i lakše učiti? - za učenike 5.- 8. razreda
Vrijeme za učenje za učenike 1. - 4. razreda
Vrijeme za učenje za učenike 5. - 8. razreda
Organizacija prostora za učenje za učenike 1. - 4. razreda
Organizacija prostora za učenje za učenike 5. - 8. razreda
Postavljanje ciljeva za učenike 1. - 4. razreda
Postavljanje ciljeva za učenike 5. - 8. razreda
O osjećajima i učenju za učenike 1. - 4. razreda
O osjećajima i učenju za učenike 5. - 8. razreda
Kako se potaknuti na učenje - za učenike 1. - 4. razreda
Kako se potaknuti na učenje - za učenike 5. - 8. razreda
Strategije pamćenja - za učenike 1. - 4. razreda
Strategije pamćenja - za učenike 5. - 8. razreda
Strategije aktivnoga čitanja - za učenike 1. - 4. razreda
Strategije aktivnoga čitanja - za učenike 5. - 8. razreda
Strategije aktivnog čitanja 2. dio - za učenike 1 - 4. r.
Strategije aktivnog čitanja 2. dio - za učenike 5 - 8. r.
Strategije pisanja - za učenike 1. - 4. r.
Strategije pisanja - za učenike 5. - 8. r.
Ja i učenje - Kako biti bolji? - Za učenike 1. - 4. r.
Ja i učenje - Kako biti bolji? - Za učenike 5. - 8. r.